הילדה שריגשה את ארה"ב: זכתה ברכב יוקרתי בהגרלה, וסירבה לקחת אותו

    ישראל פריי 4 Comment on הילדה שריגשה את ארה"ב: זכתה ברכב יוקרתי בהגרלה, וסירבה לקחת אותו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם תשאלו את חברותיה לכיתה של ארין ביירנס, תשמעו רק דברים טובים על חברתם בת ה-13 מעיירה קטנה בארה"ב. אך גם הם הופתעו לגלות עד כמה נדיבות ליבה עמדה למבחן שממנו יצאה גיבורה ואף הפכו אותה למפורסמת בכל רחבי היבשת.

    בעקביות ובהתמדה, עמלה ארין להקפיד על מיחזור בקבוקים, הסכומים הצנועים הצטרפו לאחר זמן רב לסכום נאה של 200 דולר. הילדה החליטה כי היא מוותרת על הדברים אותם יכולה הייתה לקנות בכסף עבור עצמה, והחליטה לתרום אותו לעמותת צדקה שערכה באותו זמן הגרלה. סכום התרומה זיכה אותה ב-60 כרטיסי הגרלה.

    לא עבר זמן רב והתברר שהמעשה הטוב – היה משתלם. בת ה-13 הפכה לבעלת רכב, כשהיא גורפת את הפרס הראשון בהגרלה המדוברת. הסיפור החביב יכול היה להסתיים כאן, אך לא כך אירע. באופן מפתיע הודיעה הילדה כי היא מוותרת על הרכב ומעניקה אותו כתרומה ל… עמותה שערכה את ההגרלה.

    המעשה האציל של ילדה קטנה סוקר בהרחבה בכלי התקשורת בארה"ב, ועורר את התרגשותם של הצופים. היא הוזמנה להגיב בתוכניות נחשבות וזכתה לתהילה. אולי כדי לעזור לכם להתגבר על דמעות ההתרגשות, רק נספר שכבר קמו אי אלו ציניקנים שקראו למשטרה המקומית לפתוח בחקירה בחשד להונאה של העמותה, על בסיס הקונספריציה שאולי העמותה עשתה יד אחת עם הילדה כדי לחסוך את עלות הפרס הראשון ועל הדרך לזכות בפרסום אוהד…



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      טוב לדעת שנשארו כאלו אנשים בעולם